איכ לשווק את עצמי ולהנ יע את הלקוחות לרכוש ממנ י – חלק א' | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


איכ לשווק את עצמי ולהנ יע את הלקוחות לרכוש ממנ י – חלק א'

פורסם בתאריך 07/16/2012 ע"י יונ ית ורבר בקטגוריה קואצ'ינ ג | צפיות: 1236 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: יונ ית ורבר, לשווק את העסק, לשווק את עצמי, נ יהול השיווק, מוטיבציה גבוהה, מוטיבציה לשיווק, מוטיבציה לשווק, עירית שריר

 אם אתה שואל את עצמכ חדשות לבקרים "איכ לשווק את עצמי" ומתקשה בשיווק המוצרים והשירותים שלכ, למרות שהם איכותיים וייחודיים, המאמר הזה הוא בשבילכ. במאמר זה × בחן מדוע מתקשים בעלי עסקים רבים ב× יהול השיווק של העסק שלהם, למרות חשיבותו הגבוהה לקיום העסק וגדילתו, וכן × ק× ה כלים מעשיים לפתרון קושי זה.
המאמר עוסק בשי× וי דעות קדומות ואמו× ות מגבילות ב× וגע ל× יהול השיווק בעסק. הוא יסייע לכ לשווק את העסק מ× קודת מבט חדשה, שמעוררת מוטיבציה גבוהה לשווק. כמו כן יספק המאמר כלים מעשיים לה× עת הלקוח לרכוש ממכ. מדובר בתפ× ית מחשבתית שבכוחה לש× ות כליל את ההתייחסות שלכ ל× ושא השיווק. במובן זה המאמר הזה שווה לכ כסף – הרבה כסף.
בציבור הרחב רווחות אמו× ות ודעות בלתי חיוביות ב× וגע לשיווק. ככ למשל קיימת האמו× ה שמשווקים "דוחפים לא× שים בכוח מוצרים שהם אי× ם רוצים " או ש "משווק טוב הוא זה ש× כ× ס מהחלון אחרי שמסלקים אותו מהדלת". אמו× ות אלו פוגעות במוטיבציה לשווק. יש× ם אף בעלי עסקים שמוכ× ים להישאר עם הכ× סות × מוכות וסכ× ת סגירה ובלבד שלא יאלצו להתמודד עם עולם השיווק. שיווק מעורר מוטיבציה פועל אחרת.
איכ משווקים בהתלהבות ואיכ מוצאים את המוטיבציה לככ?
שיווק ש× עשה בה× אה הוא שיווק שיוצר ה× עה. השיווק תלוי בא× רגיות שאתה משדר. לקוחות אוהבים לרכוש מא× שים שמאמי× ים במוצרים ובשירותים שלהם ובמיוחד × ה× ים ממה שהם עושים. קיימות מספר טעויות × פוצות הפוגעות ב× יהול השיווק ובמוטיבציה לשווק. מדובר בטעויות המבוססות על אמו× ות שגויות ומגבילות, המ× הלות אות× ו ופוגעות בחשק וביכולת לשווק:
א. אמו× ות על שיווק ומכירות – "שיווק זה לדחוף לא× שים בכוח דברים שהם לא רוצים"
בעל עסק שזו אמו× תו יצליח למכור רק ללקוחות שמוכ× ים להילחם על זכותם לק× ות. בפועל רוב בעלי העסקים אי× ם מוכ× ים להיות במקום של "לדחוף לא× שים דברים בכוח" וטוב שככ, כי ממש אין צורכ בזה. כדאי לזכור כי למרות שא× שים שו× אים שמוכרים להם, הם מאד אוהבים לק× ות.
לא מדובר כאן באבסורד, אלא באימוץ הגישה ה× כו× ה הגורסת כי "שיווק בכוח" לא מוסיף אהבה וערכ לעסק. שיווק × עים פשוט מתרחש כאשר אתה לומד כיצד להיות × וכח בזמן ה× כון ובמקום ה× כון עבור הא× שים ה× כו× ים.
× שאלת השאלה איכ מגיעים בקלות אל הא× שים שכן רוצים לק× ות ממכ ?
השווקים היום מאד תחרותיים. התשובה הטובה ביותר לשאלה – איכ לשוק את עצמי × עוצה בהגדרה העסקית ובייחודיות שלכ. אם תדע להגדיר במה העסק שלכ שו× ה מן המתחרים, תספק ללקוח ערכ חשוב לקבלת ההחלטה לק× ות דווקא אצלכ. אם לא יהיה לעסק ערכ מוסף מעל המתחרים, הרכישה תתבצע על בסיס המחיר בלבד. אם אתה מעו× יין למכור על בסיס האיכות עליכ להסביר ללקוח במה אתה שו× ה מאחרים. זהו הייחוד העסקי שלכ.

ב. אמו× ות על עצמכ – "א× י לא איש מכירות ולעולם לא אהיה"
מדובר באמו× ה המשותפת לבעלי עסקים רבים. חשוב להבהיר כי × יהול השיווק אי× ו כרוכ ביכולת להיות "איש מכירות". אם הצלחת למצוא בן זוג לחיים, לשכ× ע חבר ללכת לסרט או להוביל ילד לסדר את החדר שלו, הרי שהצלחת לשווק דברים בחייכ ואין סיבה שלא תדע לעשות זאת בעסק שלכ.
עליכ להאמין שאתה טוב בתחום העיסוק שלכ ולדעת כיצד להסביר זאת ללקוח. מדובר בתקשורת × כו× ה שמובילה לביצוע הרכישה - בעל העסק משדר: " א× י טוב בזה " ואילו הלקוח משדר: "את זה א× י מחפש" ו× וצרת מוטיבציה גבוהה למכירה.
שתי הפעולות החשובות הן הגדרת הייחוד והעברה של המסר ללקוח. בע× יין זה חשוב לציין כי אלמ× ט הבחירה בע× יין אופי × יהול השיווק והמכירות קיים כל הזמן. בכל רגע × תון אתה בוחר מי אתה, מה אתה רוצה להיות וכיצד להעביר את בשורתכ. אם חשבת עד היום שעליכ להיות "איש מכירות" כדי לשווק, הרי שהיום אתה יכול לבחור להסתכל על השיווק באופן אחר לגמרי. אי× כ צריכ להיות מישהו אחר, עליכ להגדיר את הייחוד שלכ ולהעביר הלאה את המסר הזה בדרכ הטובה ביותר.

ג. אמו× ות על × יהול הזמן שלכ – " אם אעסוק ב× יהול השיווק לא יישאר לי זמן לעבוד "
× ושא השיווק הוא קריטי, שכן הוא זה שמוביל את הלקוחות לעסק. יחד עם זאת, אין זה אומר שהשיווק צריכ להשתלט לכ על החיים.
אם אי× כ פ× וי לככ, × יתן למצוא את הא× שים ה× כו× ים שיעשו זאת בשבילכ. ב× וסף יש× ן תוכ× ות ברשת האי× טר× ט שיכולות לעשות זאת בשבילכ למשל מערכות השולחות דואר באופן אוטומטי. במקביל כדאי להתייחס לזמן פ× וי בעבודה כזמן שיווק. אם למשל חלה ירידה זמ× ית בכמות הלקוחות, לא צריכ ולא כדאי לקבל כלקוח את כל מי שמגיע. הלקוחות הלא × כו× ים גוזלים א× רגיה מיותרת ואי× ם ממליצים עליכ לאחרים ובמובן זה הם "תוקעים" את העסק שלכ. הקדש את הזמן הפ× וי בעסק לשיווק. עשה בו כל מה שיש לעשות על מ× ת למשוכ את הלקוחות ה× כו× ים: פיתוח מוצרים חדשים, העמקת הבידול העסקי שלכ ועוד. עשייה כזו תהפוכ את השיווק לכלי מעצים, השומר על העסק ומחייה אותו.

ד. אמו× ות על × יהול השיווק – " בשיווק צריכ לפעול כל הזמן ולבצע המון דברים "
מחשבה כזו עלולה להבהיל ולהוביל לחוסר עשייה מוחלט. השיווק ממש לא צריכ לגזול את כל זמ× כ. עליכ לדאוג שהפעילות השיווקית שלכ תהיה יעילה. יעילות אי× × ה × בח× ת בכמות העשייה והחשיפות, היא × בח× ת רק בתוצאות. מומלץ לבחור ערוץ יעיל מרכזי ולהתמיד בו. תדירות ו× וכחות קבועה מול קהל הלקוחות ה× כון בו× ה מערכת יחסים המובילה למכירות.

במקום האמו× ות המגבילות ש× סקרו לעיל עליכ לאמץ אמו× ות אחרות המקדמות ומעצימות אותכ.
ככ תתחיל ללבות את המוטיבציה לשווק בה× אה.

החלק הש× י של המאמר ידון בטעויות × פוצות של בעלי עסקים המורידות ללקוח את המוטיבציה לרכוש מהם. כמו כן יוצגו קווים מ× חים ליצירת מוטיבציה גבוהה לשיווק העסק.

* המאמר מיועד לבעלי ובעלות עסקים ומ× וסח בלשון זכר מטעמי × וחות בלבד.
המאמר × כתב בהתבסס על הדרכה אי× טר× טית משותפת של יו× ית ורבר- מומחית ליצירת מוטיבציה
ועירית שריר משיווק מג× ט, יועצת שיווק.

אודות יונ ית ורבר

יונ ית ורבר - הזדמנ ויות לצמיחה מאמנ ת להצלחה אישית ועיסקית מומחית ליצירת מוטיבציה לקבלת מנ ת מוטיבציה יומית במתנ ה היכנ סו: www.op2grow.com

יונ ית ורבר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר